Uscarpowani- spotkanie 1


UDAŁO SIĘ !!!


Pierwsze spotkanie art- grupy w Redzie już na nami. Uczestniczyły w w nim:
Żabka –gościnnie
oraz męska  grupa wsparcia : Jędruś, Rob i Przemo.
Sprawcą tego zamieszania byłam ja- zatem jako gospodarz spotkania przygotowałam stół z papierami , przydasiami, maszyną do szycia i menu (dla ciała i ducha).

 
Kiedy przed 18:00 zapukały do mnie dziewczyny, o mało trupem nie padłam, spojrzawszy na ich podróżne torby wypakowane wszelkim dobrem. Pierwsza, dość długa część spotkania przebiegła więc na oglądaniu „skarbów” scrapowych i unicestwianiu sernika. Jędruś nie mógł się już doczekać kiedy ruszymy z papierkową robotą, więc zaczął jako pierwszy, my zaraz po nim, a na końcu  Rob, zatrudniony jako Dziurkacz J



Wiosenny TAG Żabki
TAGi: mój, Cookie, Luli


Na pierwsze danie poszły TAGi
Na drugie WIZYTÓWKI, z którymi zamierzamy fotografować nasze pracy, żeby były identyfikowalne
Poczyniłyśmy przymiarki do exploding box-ów, ale zostawiłyśmy je  w menu na następny raz, który już za tydzień u Luli !
zespół Uscrapowanych z Redy w szale tworzenia

Komentarze