Sukienka na bal

Porzadkując papierki trafiłam na bardzo wiekowe już welurowe wycinanki.
Jędrusiowi przypadły do gustu, bo są takie milutkie-zabrał mi kawałek i potraktował jako przytulankę.
Mnie zaś zainspirowł czarny welur- skojarzył mi się z wieczorową sukienką...skutkiem czego powstała kartka sztalugowa dla kobietki.


Sukienka jest w moim stylu- rozkloszowana i z motywem ukochanych groszków ( karczek powstał z papieru z kolekcji 3xK Magicznej Kartki). Do tego lustro w eleganckiej ramie wiszace na ścianie ozdobionej  stylową tapecie (Kreski z 3xK).
Dzięki tym papierom praca kwalifikuje się do galerii wyzwaniowej z Kolekcją i Praca w moim stylu 









Komentarze

  1. Świetna kartka! Niezwykle oryginalna:)
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i proszę wyślij mi adres, bo chcę Ci wysłać nagrodę, którą wygrałaś:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super lustereczko. Kartka jedyna w swoim rodzaju.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz