Trzy Misie

Trzy misie machaja łapkami na dobranoc...

juz niemal północ- czas spać...ale zanim przytulę sie do poduszki, to jeszcze rzutem na taśmę zgłoszę kartkę na wyzwanie z girlandą do  PWC



Pierwszy raz  do wykonania bazy użyłam tektury falistej... ma śliczne paski, które w połączeniu z mnóstwem kropek i pasiastymi ścinkami pozwalaja zgłosiś ją też do CraftMani na wyzwanie czerwcowe

Komentarze

  1. bardzo urocza karteczka! śliczna!:) dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka!!! Fajne misiaki!!! :) Paski i kropki są! Dzięki za udział w CraftManiowej zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  3. it is a cute card!

    Olga, xxx

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz