Craftuje w Pomorskim

spotkanieNareszcie czuję, że w Pomorskiem Craftuje!

Udało się!, udało spotkać w bardzo zacnym i licznym gronie w sobotę, w Domu Sopockim.

Jechałam tam znając tylko Lulę i Teresę, a wyjechałam z "listą kontaktów".
Było super. Dostałam takiego "kopa", że po powrocie do domu kleiłam do północy, po czy wstałam w niedzielę o 6:00 żeby dalej scrapować ;)

Na spotkaniu "ulepiłam'
-świąteczny tag , na warsztatach make&take z Ivy pracując na genialnych papierach i dodatkach z Rapakivi

Perełki, brokat, błyszczace pręciki-oszalałam? Nie , Dziewczyny przekonały mnie..

- kolejny tag ( przerobiony na kartkę) z wykorzystaniem tekturek i mediów  I-Kropka, czyli z firmy Marty




A ile sie nagadałam, popróbowałam różnych różności ( wypieków, scrapowych trików).

Dziękuję Wam bardzo i do zobaczenia następnym razem!

Byłam tam - wycinałam , kleiłam, mediowałam przy pomocy palców...oto dowody : tutaj, tutaj i tutaj 



Komentarze

  1. Świetnie wygląda ten tag przerobiony na kartkę, tekturka idealnie wpisuje się w całą kompozycję:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się cieszę ze wspólnego scrapowania i z... odzyskanego kalendarza ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz