Jeszcze raz...

Czas przedświąteczny ma w sobie jakaś magiczną moc.. Łatwiej jest nam wówczas poświecić pieniądze /czas dla potrzebujących. Stąd świąteczne zbiorki żywności, aukcje, akcje...

I wolontariuszy  coraz więcej! 
Już nie miałam zamiaru organizować kolejnego świątecznego scrapowania na rzecz Caritasu, ale 3 fajne kobietki zgłosiły się do mnie z chęcią wykonania kilku kartek. No i znów stół zasłany był papierkami :)
Iza, Ania i Renia nie miały zbyt wiele czasu, ale mnóstwo chęci! Efektem spotkania jest 9 kartek, z przeznaczeniem na III  Świąteczny Bazar.

A tu widac jak nasze kartki powstawały:

Ania i Iza skupione na pracy

Renia i Iza dziłają!


Piękne, wypracowane kartki na kiermasz przekazała mi także Lula, oczywiście ja też coś dorzuciłam
Karteczki Lucynki i moje

Czy znajdą nabywców? dowiemy się 8 grudnia!

Komentarze