II spotkanie Scrapomaniaczek w Gdyni

Ach jakaż miła niedziela!

Ośrodek Kubos w Gdyni, znów otworzył swoje podwoje...Dzięki Marii- Karmelkowi mogłam  zasiąść przy wesołym scrapowym stole, w doborowym towarzystwie.
zresztą zobaczcie sami! TUTAJ 

Mogłam zakupic to i owo, mogłam wypróbować wiele papierów ze "wspólnego stoliczka"..
miałam szansę zdobyć nagrody ( choć nie zdobyłam tym razem :)
za to w wymiance wylosowałam przepiękna i niezwykle wypracowaną walentynkę Joanny (dziekuję!)

Oczarowała mnie kolekcja Illumination 7Dots Stodio
Wziełam na warsztat ciemną stronę papierów, które świetnie współgrają z dodatkami z kolekcji Hectic Eclectik Rapakivi

Wysmażyłam dwa tagi, bo spotkanie było tej miłej formie dedykowane


Komentarze

  1. fantastyczne, teraz żałuję, że mnie zabrakło:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Tagi wyszły świetnie :) Bardzo się cieszę, że mogłyśmy spotkać się po raz kolejny:) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne tagi. Wiem bo widziałam na żywo :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz