Ab ovo

Sobota zaczęła się od jajka...
Nie, nie chciało mi się gotować jaj na miękko o 6:30 rano... na śniadanie zadowoliłam się więc  kawałkiem bułki, by tylko zdażyć na pociąg do Sopotu ( spotkanie scraperek) A tam już było jajecznie!
Zobaczcie sami na fotorelację  Karmelka

Klejenie zaczęłam od błekitnego jaja,..znowu 5 kwiatków na jednej kartce?! I "moje" jajeczka ze skorupek orzechów pistacjowych.
Do tego trochę przydasiów ze wspólnego stołu, w tym przecudnej urody cieniowana tasiemka i sznurek z Przydasiowa, dokąd posyłam pracę- na wyzwanie 5


Prace posyłam też do świata Artysty na pisankowe wyzwanie 7.
Dziękuję też Luli, która pożyczyła mi szablon jajka i zrobiła foto karteczki (która sobotnim ekspresem trafiła w Dobre ręce).

Komentarze

  1. śliczna pastelowa kartka :D
    Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu - Świat Artysty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jajo ! Superaśne ! Dziękujemy za udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnista karteczka :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz