Oj, słodko!

W podziękowaniu za  zaproszenie "na lody"  ulepiłam wesołą karteczkę.

Wyżyłam się kolorystycznie i mediowo
"Pociapałam" temperami wycięte z tektury kształty,  starajac sie uzystkać "fakturę" mrożonego sorbetu, kubeczek na deser stworzył się nieco przypadkowo( akryle, mazaki + celowo: płynne perełki i złota farba)


Efekt 3D kubeczka wzmocniłam kalką techniczną...


Całość włożyłam w ramkę i dokleiłam "wyznanie łakomczucha"
             Linia rozszerzajaca się ku dołowi zdaje się mówić "OJ, możesz powiększyć talię:)"


Pracę posyłam do Skarbnicy Pomysłów  (zainspirowały mnie kolorki, słodkości, truskawki- uwielbiam sorbety owocowe)  i do Przydasiowa na wyzwanie 5
zainspiruj się zdjęciem 5  wyzwanie do 24.08

Komentarze

  1. Bardzo, bardzo apetyczne te twoje lody!

    OdpowiedzUsuń
  2. Apetyczna, kolorowa niesamowicie słodka kartka.Dziękuję za udział w wyzwaniu w Skarbnicy Pomysłów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda słodko, bardzo letnio i przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz