Klaser

Zafascynowałam się junk journalami.
Materiałów do takich projektów mam całe stosy: wycinki z gazet, tektury o rożnych fakturach, ścinki scrapowych  papierów, wstążek i materiałów, a także tagi-metki ubraniowe.

Wymyśliłam sobie jednak, że taki "śmietkowy" projekt powinien mieć jednak jakąś wartość użytkową. Stąd powstał pomysł na klaser.
Za dzieciaka zbierałam znaczki. I te leżą sobie nadal- poukładane tematyczni-w klaserach. Tych nie ruszam.
Natomiast pracując w instytucji, która prowadziła ożywioną korespondencję pocztową, widziałam jak całe stosy kopert ze znaczkami nikną w niszczarce. Żal mi się zrobiło tych znaczków i przez pewien czas je ratowałam. teraz wycinam tylko z przesyłek prywatnych.

Stąd pomysł na junk klaser- fuzja filatelistyki i scrapbookingu. Sporo stron zawierających wiele motywów pocztowych- powklejanych tematycznie znaczków, ale i starych pocztówek, druków nadawczych, kodów z  paczek poleconych itp. No i mnóstwo tagów przeróżnych (ubraniowych, scrapowych, a nawet tych od herbaty;)

miłość... i podróże
podróże


przygoda


przyroda


....flora...

...i fauna
owady


i ptaki, a  jak ptaki to i jaja

a jaja- to pisanki ... czyli sztuka

sztuka: malarstwo, rzeźba, muzyka...



jest też sport i żart- specjalnie dla cyklu w Art Piaskownicy:)


Journal ma tez specjalną stronę listonoszową :) Tak, w jego torbie widać tytuły gazet..

Całość zamknięta jest w okładce z tłoczonej tektury oplecionej- niczym przesyłka pocztowa-sznurkiem. Dodatkowo zaciśnięta jest opaską zamykaną na magnes, ozdobioną znaczkami.




A to mała część materiałów użytych w projekcie.


Mnóstwo tagów-stąd projekt zgłaszam do Art Piaskownicy na wyzwanie Małe Formy-tag
Sporo gazet i wycinków oraz tekturki- zatem posyłam także do Tekturkowo na wyzwanie 8 -Gazeta

      

Komentarze

  1. Imponująca praca! Dziękuję z udział w wyzwaniu na blogu Tekturkowo. Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowa :) Pozdrawiam, DT - Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, cudna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz