Bukiecik z pomponów

 wiosenny puszysty, urodzinowy. Dla wesołej 10-latki długowieczne kwiatki.

chociż....liście naturalne :) 





Pomysł na pompony przyszedł ze szkoły. Dawno nie robiłam pomponów, fakt!
Na świetlicy dzieciaki ekspresowo kręciły pompony z wykorzystaniem plastikowych obręczy. 
Mój Jędrek (l.11) znosił do domu przeróżne wytwory.. i zainspirował mnie do kupienia maszynki do "pomponowania". Szybka wizyta w pasmanterii i gotowe.
Tego samego dnia wspólnymi siłami powstał bukiecik urodzinowy.
Pierwszy, nie ostatni!

Bukiet posyłam do Zielonych kotów- wyzwanie Wiosenne impresje oraz do Klubu Twórczych Mam- zrobione  mamą-marzec







Komentarze

  1. Fajowy pomysł na pomponowe hortensje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na bukiet! :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu w KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy pomysł...moja córcia też robiła swego czasu takie pomponowe kwiatki ...dzięki za wspólna zabawę w KTM :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz